Odstąpienie od umowy
Rezygnacja z Umowy i Zwrot Produktu
ADRES DO WYSYŁKI ZWROTU ZA POŚREDNICTWEM FIRM KURIERSKICH:
Forb Poland Sp. z o.o.
ul. Wyspiańskiego 19
05-820 Piastów
biuro@wesu.pl
+48 888 808 606
Prosimy o zwrot wyłącznie za pośrednictwem firm kurierskich. Osobisty zwrot na powyższy adres nie jest możliwy.
Aby zgłosić zwrot, skorzystaj z [tego linku].
Jeśli spełniasz jedno z poniższych kryteriów:
- Jesteś konsumentem,
- Jesteś osobą fizyczną, a umowa z nami jest związana z Twoją działalnością gospodarczą, ale nie ma charakteru zawodowego (np. związanego z profilem Twojej działalności gospodarczej zgodnie z CEIDG),
to masz prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość.
Aby odstąpić od umowy, prześlij nam oświadczenie na adres e-mail: biuro@wesu.pl lub skorzystaj z [tego linku].
Zwrot Produktu:
Zwracany produkt należy odesłać na własny koszt na poniższy adres:
Forb Poland Sp. z o.o.
ul. Wyspiańskiego 19
05-820 Piastów
biuro@wesu.pl
+48 888 808 606
Zwróć produkt w ciągu 14 dni od dnia odstąpienia od umowy. Pamiętaj, że nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.
Termin odstąpienia od umowy wynosi 14 dni i liczy się od:
- Dnia, w którym objąłeś produkt w posiadanie (lub osoba trzecia, inna niż przewoźnik),
- Dla umów obejmujących wiele produktów dostarczanych osobno, partiami lub w częściach - od dnia objęcia w posiadanie ostatniego elementu.
Wystarczy, że prześlesz oświadczenie przed upływem terminu.
Zwrot płatności:
Zwrócimy Ci wszystkie dokonane płatności, w tym koszty dostawy, zgodnie z regulaminem, w ciągu 14 dni od otrzymania Twojego oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Możemy wstrzymać zwrot do momentu otrzymania zwrotu produktu.
Odstąpienie od Umowy i Zwrot Produktu:
Zadbaj, aby zwracany towar był w nienaruszonym stanie, kompletny i nieużywany. Akceptujemy zwroty towarów otworzonych, lecz nie skręconych. Zwróć produkt w oryginalnym opakowaniu, z wszelkimi elementami zabezpieczającymi.
Sprzedawca zastrzega sobie prawo do potrącenia części kwoty zwrotu, jeżeli wartość towaru została zmniejszona na skutek jego nieodpowiedniego zapakowania lub użytkowania.
W przypadku uszkodzeń kartonu przy odbiorze, prosimy o spisanie protokołu szkody u kuriera i zgłoszenie tego faktu wraz z dokumentacją zdjęciową na adres: biuro@wesu.pl.
Jeśli produkt jest uszkodzony po rozpakowaniu, a karton nie nosi śladów uszkodzeń, również prosimy o zgłoszenie reklamacji z dokumentacją zdjęciową na powyższy adres e-mail.
Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje:
- W przypadku produktów wykonanych na zamówienie lub według Twojej specyfikacji,
- Dla produktów szybko psujących się lub o krótkim terminie przydatności,
- Dla produktów dostarczanych w zapieczętowanym opakowaniu, które po otwarciu nie mogą zostać zwrócone ze względu na ochronę zdrowia lub higieny,
- W przypadku nagrań dźwiękowych, wizualnych lub programów komputerowych w zapieczętowanym opakowaniu, które zostało otwarte po dostarczeniu.
Szczegółowe informacje znajdują się w naszym Regulaminie.